piątek, 16 listopada 2012

Libster Blog Award 2

Tego się nie spodziewałam! Zostałam nominowana na jeszcze dwóch blogach (dzięki dziewczyny)!

Aduss_Angelika:
Pytania mi zadane:
1. Ulubiona pora roku.
lato
2. Szczęśliwa liczba.

7
3. Wierzysz w wampiry?

nie
4. Twoja ulubiona bajka z dzieciństwa.

happy feat
5. Ulubiony program telewizyjny.

Big Time Rush
6. Kim chcesz zostać w przyszłości?

Szefową kuchni albo feterynarką
7. Cola czy Pepsi?

Cola
8. Uważasz się za fajną osobę?

Zalerzy pod jakim względem. Jestem troche hamska i czasami jestem podświadomie wredna.
9. Masz gg?

Mam
10. Lubisz śpiewać?

Tak, ale przyznaje się bez bicia, że mi to nie wychodzi:)
1. Jakie słodycze lubisz?oj

Żelki, czekoladki, mleczko czekoladowe z ,,żabki" i kinder bueno.

Nina.Rusherka
Pytania mi zadane:

1. Kogo z BTR lubisz najbardziej?
Jamesa
2. Lubisz mnie?
Głupie pytanie. Tak!:)
3. Dlaczego piszesz bloga?
tak jakoś samo wyszło. Miałam kilka pomysłów, zaczełam je spisywać do zeszytu, a jak doszłam do 10 rozdziału to zaczełam prowadzić bloga internetowego.
4. W jakim mieście mieszkasz?
Gdńsk!
5. Ile masz lat?
Tyle na ile się czuje:)
6. Co lubisz, a czego nie lubisz robić?
Lubie słuchać muzyki i przytulać mojego kota. Nie lubie jak tata jedzie w trase:(
7. Czekolada vs. żelki
Zelki
8. Jakie jest twoje największe marzenie?
Pojechać do L.A. i poznać BTR
9. Co byś zrobiła, jakby nagle, w czasie lekcji, do twojej klasy wpadło BTR i zaczęło śpiewać?
Oszalałabym z radości, zaczełabym piszczeć i się rzucać na wszystkie strony:)
10. Masz w domu zwierzątko?
mam kota i legwana zielonego
11. Jaki jest twój ulubiony kolor i kolor ścian w twoim pokoju?
moje ulubione kolory to zielony, niebieski, fioletowy i czarny. W pokoju mam jedną ścianę fioletową, jedną niebieską i dwię małe koloru szarego żeby to troche przełamać.

1 komentarz: