wtorek, 20 listopada 2012

Libster Blog Award 3

To już kompletne wariactwo! Kolejna nominacja! Niespodziewałam się nawet jednej, a tu 4!
Czwartą nominacje dostałam od Vivienne Maslow. Dzięki Viv!


Pytania mi zadane i moje odpowiedzi:
1. Ulubiony kolor?
niebieski, zielony, fioletowy i czarny
2. Ulubione zwierze?
kot
3. Największa glupota wg ciebie to...
elektroniczny dziennik dzięki, któremu moja mama wie o moich jedynkach i minusowych punktach za głupawke na lekcjach :(
4. Ulubiona książka?
Wszystkie części narnii i kilka innych
5. Wchodzisz do łazienki, a tam BTR tańczy makarenę. Co robisz?
Mdleje, a póżniej rzucam się na nich i błagam o wspólną fotkę:)
6. Zamawiasz pizze, a dostarcza ci ją BTR. Twoja reakcja?
To samo co w poprzednim:)
7. Ulubiona piosenka?
wszystkie BTR, PFK (paktofonika)- gdyby, PFK- jestem bogiem, PFK- priorytety, Sam Tsui i Christina Grimmie- Just A Dream, Withing Temtation- Lost
8. Film, który cię najbardziej wzruszył to...
Happy Feat, bo zazwyczaj nie oglądam wzruszających filmów
9. Ulubiony wokalista/wokalistka albo zespół (oprócz BTR)?
Paktofonika
10. Twoje największe marzenie?
Wyjechać do Stanów
11. Co jest lepsze: spędzić miesiąc z BTR czy rok z 1D?
Miesiądz z BTR

1 komentarz:

  1. Zapraszam do mnie na nowy rozdział: http://big-time-rush-epic-opowiadanie.blogspot.com/ :)
    ~Epic

    OdpowiedzUsuń