piątek, 21 grudnia 2012

Rozdział 32

WOO HOO! Nie ma rzadnego końca świata! Chociaż koleżance kupiłam dziś na urodziny płytę one diection i teraz co chwila ją puszcza na cały głos- To jest goszy koniec świata niż spadające meteory, lawa czy powodzie. Wszystkiego naj z okazji nie kończącego się świata! Zmieniłam trochę i teraz przed zmianą punktu widzenia będą gwiazdki, bo wtedy zbyt się mieszało z dialogami. 
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wyszliśmy z pojazdu i zaówarzyliśmy kulisy wielgachnej sceny.
-WOW- Tylko tyle z Adą mogłyśmy z siebie wykztusić.
-Robi ważenie, nie?- Powiedział Logan
-Yhym
-Gdzie reszta?- Zapytałam widząc brak czterech ludków z drugiego tourbusa.
-Kend i Nata idą.- James wskazał na objętą dwójkę idącą w naszym kierunku.
-Gdzie Carlos i Rosse?- Zapytał Logan
-W tourbusie.- Odpowiedział kend
-Coś się psuje.- Stwierdziła Natka.
-Pomiędzu Rosse a Carlitem?- zapytał Jamie
-Tak. Rosse go ignoruje, kłucą się o najdrobniejsze rzeczy i cały czas na siebie warczą.- Nata.
-Teraz tak na siebie wrzeszczą, że uciekliśmy. Lepiej tam nie iść.- Kend.

**oczami Carlosa**
-Jak mogłaś?!- Krzyczałem równocześnie zdenerwowany jak i załamany.
-Poprostu. Idź na koncert. Jak wrócisz mnie już nie będzie.- Odpowiedziała Rosse niczym nie wzruszona.
-Świetnie!- Wyszedłem i skierowałem się do gadającej szóstki- Hej.- Mruknąłem
-Siema. Idziemy?- Zapytał James.
-Jasne.- Odpowiedziałem. Muszę wystąpić. Niewolno mi zawieść fanów, bo rozstałem się z Rosse. Poćwiczyliśmy trochę, a jak ludzie zaczeli się schodzić poszliśmy za kulisy. Dziewczyny wybrały nam naprawdę świetne stroje. Poszliśmy na scene.
**ocami Nicole**
Chłopaki wyszli na scene, a my byłyśmy już w pierwszym rzędzie.
-Witaj Malibu!!! Jak się bawicie?- Krzyknął James, a tłum fanek odpowiedział mu krzykiem.
-Na początek coś żeby was rozruszać!- Równiesz krzyknął Logan.
Zaczeli śpiewać Epic, a potem Elevate.
-Następnął piosenkę chciałbym zadedykować osobie dla, której to napisałam. Kocham cię Nicole.- Powiedział Jamie.
To tak, jakby dźwięk się wyłączał i wszyscy ludzie zamarzali
Oni znikają i jesteśmy tylko ty i ja
Cokolwiek chcesz zrobić, o cokolwiek prosisz, och, och nie
Zapomnij o naszych problemach, zapomnij o przeszłości
Widzę przyszłość i wiem, że przetrwamy
Każda sekunda, którą spędzam z tobą, mija tak szybko, och
 
Ze wzuszenia nie mogłam nic zobić. Poprostu bez głośnie odpowiedziałam mu, że też go kocham. Śpiewali Nothing Even Matters. Koncert potrrwał jeszcze dwie godziny. Śpiewali przedewszystkim piosenki takie jak:
-Music Sounds Better With U
-Invisible
-Time Of Our Live
-Show Me
-Cover Girl
-Blow Your Speakers
-Paralyzed
-Love Me Love Me
Zaśpiewali też Worldwide podczas, którego na scenie było osiem krzeseł. Chłopaki wciągneli nas na scene. Oprócz Carlita, bo Rossew z nami nie było. On wziął jakąś fankę. James zamiast pozwolić mi usiąść na krześle pociągnął mnie na swoje kolana. Na koniec piosenki mnie pocałował przez co moja twaz była czerwona niczym moja koszulka. Kiedy myślałam, że to już koniec koncertu Carlos zrobił coś niespodziewanego:
-Tą piosenkę dedykuje swojej byłej dziewczynie.
 Chwila, co? Byłej dziewczynie? O co k***a chodzi?!- pzemkneło mi przez myśl.
 W tle rozbrzmiała znana mi melodia, a chłopacy zaczeli śpiewać:
(Kendall)
Odbieram telefon w przypadkowe popołudnie
Podnoszę go i widzę, że to ty
Tak jak moje serce, rzuciłaś wiadomość
Mówisz, że to koniec, to koniec, to koniec

Wyruszam, bo jestem pozą kontrolą mojego umysłu
Wszyscy moi przyjaciele zobaczą mnie dzisiejszej nocy
Zostanę tutaj dopóki słońce nie zacznie wschodzić
I ja zamierzam, zamierzam, zamierzam

(BTR)
Tańczyć ostro, śmiać się więcej, podgłośnić teraz muzykę
Imprezować jak gwiazda rocka, czy mogę znieść więcej
Przysięgam, że zrobię wszystko, co muszę
póki zapomnę o ..

Skakać w górę, spadać w dół, zamierzam to zagrać głośno
Nie obchodzi mnie, że moja głowa wiruje teraz dookoła
Przysięgam, że zrobię wszystko, co muszę
Dopóki zapomnę o tobie

Dopóki zapomnę o tobie

(Carlos)
Założę się, że myślałaś, że pozostanę samotny
Czekając na ciebie, aż zapukasz do mych drzwi
Odkąd odeszłaś, nie czekam na telefon
Wyruszam, wyruszam, wyruszam

Znalazłem miejsce, w którym mogę zatracić sam siebie
I po prostu zostawić twoje wspomnienie na półce
Spójrz, czuję się dobrze, nie potrzebuję nikogo więcej
Ponieważ zamierzam, zamierzam, zamierzam

(BTR)
Tańczyć ostro, śmiać się więcej, podgłośnić teraz muzykę
Imprezować jak gwiazda rocka, czy mogę znieść więcej
Przysięgam, że zrobię wszystko, co muszę
Dopóki zapomnę o ..

Skakać w górę, spadać w dół, zamierzam to zagrać głośno
Nie obchodzi mnie, że moja głowa wiruje teraz dookoła
Przysięgam, że zrobię wszystko, co muszę
Dopóki zapomnę o tobie

(Logan)
Wydaję pieniądze, jakby nie miały dla mnie znaczenia
Zamierzam teraz zaszaleć-więcej nie myśleć
Stracić mój umysł, to wszystko co mogę zrobić
Dopóki zapomnę o tobie

(BTR)
Tańczyć ostro, śmiać się więcej, podgłośnić teraz muzykę
Imprezować jak gwiazda rocka, czy mogę znieść więcej
Przysięgam, że zrobię wszystko, co muszę
Dopóki zapomnę o ..

Skakać w górę, spadać w dół, zamierzam to zagrać głośno
Nie obchodzi mnie, że moja głowa wiruje teraz dookoła
Przysięgam, że zrobię wszystko, co muszę
Dopóki zapomnę o tobie

(Kendall)
Dopóki zapomnę o tobie

(Logan)
Dopóki zapomnę o tobie

(Kendall)
Dopóki zapomnę o tobie
 
**oczami Carlosa**
W momęcie, gdy dedykowałem piosenkę dla Rosse poczułem, że to musiało się stać, że niedługo spotka mnie coś super. Jak skończyliśmy koncert rozdawaliśmy autografy fanką, które miały wejściówki za kulisy. Była wśród nich dziewczyna, którą wziąłem na scenę. Ładna, średnio wysoka (trochę niższa odemnie) bunetka. Odziwo miała zielone oczy i nie piszczała (aż tak) jak do nas podeszła.
-Jak masz na imie?- Zapytałem podpisując jej płytę.
-Nina.- Odpowiedziała z uśmiechem. Rany, ale ma słodki uśmiech, a ten głos. Poprostu brrak słów.
-Ładnie.
-Dzięki.- Oddałem jej płytę, a że myusieliśmy już iść to pomachałem jej i odszedłem.
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Przepraszam, że taki krótki. Chciałabym powiedzieć, że beznadziejny i nudny, ale notice me mnie za to zabiję, więc milczę. Jakoś wyczerpana jestem przez ten tydzień. Pewnie dlatego wyszedł mi taki krótki. Jak będziecie spędzać święta? Ja jadę do cioci, którra ma stusie, pawie i ogółem z pięćdziesiąt gatunków ptaków. Niestety jadę bez taty bo jest za granicą (SMUTNO!!!!!!!!), więc jadę ja, moja mama, babcia, wujek i ciocia. Nie przynudzam więcej bo pewnie i tak nikt nie czyta.
Papatki;***

6 komentarzy:

  1. Jeach! Dziękuje ci kochana! Super rozdział :) Szkoda mi Carlosa ale mam nadzieje że będzie kiedyś z Niną ;) Pozdrawiam i czekam nn :**

    Ps. Ja wigilie spędzam u babci, pierwszy dzień świąt w domu a w drugi dzień idę do cioci na urodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak to nikt nie czyta?? Ja czytam! :D Fantastyczny rozdział! Coś będzie chyba pomiędzy Carlitem i Niną, co nie? Czekam na nn ;**
    Ps.: Ja Święta spędzam po części w domu, a po części u babci. Mieszkam dosłownie 4 domy dalej od niej i w tym roku obiady i kolacje spędzamy rodzinnie u babuni (ja, moi rozdzice, brat, siostra, babcia, dziadek, wujek, wujek+kuzynka i wujek+kuzyn i dwie kuzynki), a śniadania raczej każdy u siebie, ale jeszcze się zobaczy :) Pozdrawiam i życzę wesołych Świąt!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobra, pisz sobie, że nudne, ale i tak w tej kwestii jest milion do jednego!!!! My wszyscy to kochamyyyyyyyy <3 A teraz zdejmuję szlaban, pisz co chcesz ;)byle by tylko słów ,,nudne i wgl" było jak najmniej! A tak wgl biedny Carlos, chociaż czy ja wiem... :D
    Czekam na nexta! :* <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze raz powiesz, że nudne to cię... to cię... sama nie wiem co cię ;D Carlos... biedactwo. :( A może znowu nie takie biedactwo? :D Czekam nn ;D
    Wesołych Świąt i Zdrowego Nowego Roku ;***
    Zapraszam do siebie na: http://wwwjames-maslow-x-vivienne-justice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny rozdział! Piękne piosenki. Tylko szkoda mi Carlosa. Biedaczek. Czekam na następny.
    ŻYCZĘ CI WESOŁYCH ŚWIĄT,BOGATEGO MIKOŁAJA, SPEŁNINIA MARZEŃ Z BTR ;P I SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU 2013 <3

    OdpowiedzUsuń