piątek, 25 stycznia 2013

Information

Okej... To jest dziwne... czemu wszyscy myślą, że główna bohaterka jest w ciąży? Od razu mówię, że moje możliwości nie są na tyle dobre. Poprostu na razie nie jestem w stanie opisywać dziewięciu miesięcy ciąży, a potem jak będą sie opiekować dzieckiem. Napewno kiedyś będzie taka sytuacja ale nie teraz. Myślcie dalej:)

Druga sprawa.
Bardzo przepraszam pewna osobę (ona wie o co chodzi), że w ostatnim rozdziale opisałam tą samą piosenkę co ona ale rozdział był pisany na szybko. Poprostu to była pierwsza piosenka jaka mio wpadła do głowy. Mam nadzieję, że nie jesteś zła. Jeszcze raz bardzo przepraszam.


Nowy postaram sie dodać jak nakszybciej ale teraz nie mam tygodnia bez conajmniej 2 ważnych sprawdzianów.

Papatki;*

1 komentarz:

  1. Ok spox, wybaczam ci :P a teraz gadaj, CO ODE MNIE DO LICHA CHCIAŁAŚ????

    PS wysłałam e-maila :P

    OdpowiedzUsuń