piątek, 8 marca 2013

NAJLEPSZEGO!!!!

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! Rany jaka jestem dziś szczęśliwa. Dostałam najpiękniejszy jak dotej pory prezent i dowiedziałam się, że osoa, która powinna chcieć mnie zabić nie jest na mnie ani troche zła. No więc jeżeli czyta to taka pewna osoba, z którą byłam dziś na murawie to bardzo dziękuje za prezent;*
Tak propo rzycze wam wszystkiego najlepszego, najukochańszego chłopaka jeżeli jeszcze nie macie i spęłnienia marzeń zarówno tych zwykłych jak i tych związanych z BTR
Niewiem kiedy pojawi się nowy rozdział bo napisałam dopiero połowe, a jakoś niemam czasu dokończyć. Do tego codziennie do późna siedze na murawie...
W każdym razie wszystkiego naj i do następnego rozdziału.

Papatki
Nicole;*

2 komentarze:

  1. Dziękuje tobie też wszystko naj zapraszam do mnie cher-lloyd-and-big-time-rush.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO!!!! :*** Jak składać życzenia to tylko z dużych liter xD
    Dużo zdrowia, szczęścia, pociech z Jamsa i aby za bardzo w nocy cie nie wymęczył, aby twoja pralka chodziła jak najlepiej! w końcu będzie trzeba po tym prać pościel xD Dużo seksu bo to sie liczy i seksiastych pikniczków z naszym lalusiowatym bogiem ^^
    No sto sto stooo lat życzę ci ^^
    Pozdrawiaaam :***

    OdpowiedzUsuń