niedziela, 31 marca 2013

Wielkanoc!!!

Przyszedł czas śniegowych królików! Cieszycie się? Ja nawet, nawet :) No więc z okazji jakże ciepłych i zielonych świąt rzycze wam:
Na Wielkanoc od króliczka,
Niech wam wpadnie do koszyczka
Niezła kasa i kiełbasa,
Radość życia, coś do picia
I na miłość chęci tyle,
Byście mieli wszystko w tyle.
I do tego coś odemnie:
Abyście spełniły każde marzenia,
poznały big time rush,
zobaczyły ich w przebraniach króliczków,
zdrowia,
szczęścia
I co tam jeszcze chcecie <3 <3
 

1 komentarz:

  1. Ojojojojojo dziekuuuuje :*** To było kochane i słodkie x3333 Też coś spróbuje wymyślić tylko ja jestem mało kreatywna i nie wiem czy wyjdzie mi xD
    Po twojej prawej, tam za oknem,
    kica sobie mały zajączek.
    Przynosi ci jajka, album BTR,
    bilety na ich koncert też znajdą się.
    Myślisz sobie że to żarty, ale uwierz mi,
    twoje marzenia spełnia się w mig ^^
    Dlatego w te święta, zimne i śnieżne,
    życzę ci szaleństwa i wielkie szczęście.
    Słabe te życzenia, już to zauważyłam,
    dlatego również życzę Jamsa króliczka.
    Hoł hoł hoł wesołych Wielkanocnych świąt życzy Pati ^^

    OdpowiedzUsuń