wtorek, 12 marca 2013

Rozdział 54

No heeej, a ja chora jestem, więc mam urlop od szkoły:). Ja mam coś z głową? Wiem o tym!!! :). O rany jutro jest taki fajny dzień, że z koleżanką zaraz wybuchniemy ze szczęścia... Tyle, że ona zachowuje się dodatkowo jagby coś brała, ale to już inna historia z jej dziwnego muzgu... :) Zajrzyjcie do bohaterów. Dodałam tam zdjęcia.
BARDZO WAM DZIĘKUJE ZA 7 364 WEJŚĆ I 341 KOMENTARZY!!!!!!
Teraz zapraszam na nowy rozdział.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------

**oczami Nicole**

Jesteśmy w sklepie, w którym dziewczyny przymieżają suknie dla druhien. Nawet Olivi się podoba:)
-I jak?- Zapytała Nina wychodząc z przebieralni w turkusowej sukience do ziemi i obracając się.
-Carlos padnie jak Cię zobaczy.- Powiedziała Kimi.
Olivia, Kimi i Ada będą miały sukienki do kolan, a Nina, Nata i Marta do ziemi. Kupiłyśmy im sukienki i postanowiłyśmy, że pójdziemy do sąsiedniego sklepu i poszukamy jakiejś sukni dla mnie:) Weszłyśmy do sklepu, gdzie wszystko było zrobione w białych kolorach. Przeglądałyśmy sukienki. Wszytkie kładłyśmy na jeden fotel sukienki, które będę przymieżać. Po wyszukiwaniu ,,kandydatek" na moją suknie Zaczęłam powoli mieżyć wszystkie po kolei.
-Ta odpada.- Powiedziałam wychodząc w pierwszej.
-Racja- Odpowiedziały naraz. Przymieżyłam jeszcze pięć (1, 2, 3, 4, 5,) i zastanawiałam się czy one szukały tych sukni  w dziale ,,najbrzydsze suknie świata" ?!?!?!?! Wreszcie przyszła kolej na tą, którą ja wybrałam.

-O rany jaka piękna!- Reakcja dziewczyn jak wyszłam z przymieżalni
-Kupujesz.- Powiedziała Nina.
-Wiem. Jest cudna.- Odpowiedziałam z uśmiechem.
-James zemdleje przed ołtażem.- Zaśmiała się Natalja.
-Oby nie.- Powiedziałam poczym kupiłam suknie i ruszyłyśmy do domu. Weszłyśmy, a tam tak jakoś cicho. Każda z nas zaniosła swoją sukienke do swoich pokoi i zaczełyuśmy szukać chłopaków. Weszłam do salonu.
-No pięknie.- Powiedziałam widząc chłopaków porozwalanych na ziemi, a dookoła ich pełno puszek po piwie. Zawołałam dziewczyny, które wybuchły śmiechem na ich widok.- Ciszej. Ej mam pomysł. Jutro będą mieli niezłego kaca, ale i to i tak mała kara dla nich. Jest już 20 chodźmy na jakąś impreze.- Zaproponowałam.
-Jasne.- Powiedziały dziewczyny i każda poszłą się szykować. Założyłyśmy ekstra sukienki (OLIVIA TEŻ) i ruszyłyśmy na poszukiwania jekiegoś otwartego klubu. Po półgodzinnym spacerku znalazłyśmy klub karaoke!!! Weszłyśmy, wypiłyśmy kilka drinków i zaczęłyśmy śpiewać. Po kilku godzinach i kilkudziesięciu drinkach na łepek wróciłyśmy do domu. Poszłam do swojego pokoju, gdzie o dziwo leżał Jamie.
-Kicia gdzie byłaś? Martwiłem się.- Powiedział
-Jeszcze kilka godzin temu leżałeś nieprzytomny na podłodze w salonie, więc poszłyśmy z dziewczynami do klubu karaoke.
-Widzisz ja bardzo szybko trzeźwieje, pozanosiłem chłopaków do ich pokoi i przyszedełem tu. Nie jesteś zła, że troche popiliśmy.
-Nie lae chce wynagrodzenie.- Poruszałam śmiesznie brwiami, a James momentalnie stanął przy mnie na co się zaśmiałam.- James co to kurwa jest?!- Zapytałam wskazując na jego ramie.
-Nic kochanie nie przejmuj się.
-Jakoś przeszła mi ochota.- Powiedziałam kładąc się na łóżku.
-Kicia przepraszam. Niepowinienem był.
-Nic się nie stało. Pójdziesz do kuchni po wode?
-Jasne.- Powiedział i wyszedł. Tak dziwnie zareagowałam na jego ramie mo moja zmarła ciocia często się cieła. Zawsze mówiła: ,,Cięcie się wytwarza endorfine dzięki, której zapomina się o bólu" Gówno prawda! To tylko takie wmawianie sobie! Nie jestem zła na Jamesa. Poprostu mnie rozczarował.- Prosze.- Powiedział chłopak wchodząc do pokoju i podając mi butelkę wody. Wypiłam całą jednym zamachem i zasnęłam wtulona w mojego narzeczonego.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
I jak? Mi się podoba. Tak sobie licze i licze i w opowiadaniu jest tak hyba 18 listopada, racja? Ja już ię w tym gubie XD.

Papatki
Nicole;**

Ps Tak wyglądają znajomi Nicole z Polski. Nie ma ich w bohaterach, więc zdjęcia dodaje tutaj.
Olivia
Kimi
Dominik
Kamil
ZDJĘCIA ZNALEZIONE PRZYPADKIEM W NECIE!

7 komentarzy:

  1. Oooooo jakie suknie *OOO* ja chce tą z cyckami!!! Kupie sobie taką i będę panną młodą *O* taka sexy ^^ xD
    Też chce ślub... zaprosisz mnie prawda? Byłam grzeczna i nie będę się bić z ludźmi obiecuje :*
    Ooooo klub karaoke xD Ja cały dzień wyje i sąsiad aż przyszedł... co dziwne bo w bloku nie mieszkam xD
    Czekam na nn :***

    OdpowiedzUsuń
  2. Woo Hoo! Nie ma szkoły jest imprezka! Woo Hooo! Znów za dużo kisielu :/ Ale co znaczą suknie dla druhien??? Ślub coraz bliżej! :D NO nie no, rzeczywiście te suknie były z działu najbrzydsze suknie :P James, nie mdlej przed ołtarzem, ani nie uciekaj ze szczęścia =) Zachlać się do nieprzytomności to specjalność chłopaków :D A szybsze trzeźwienie?? Nie no James, po prostu podziw :ONo i mówiłam, po co się tniesz? Tylko ze szkodą dla siebie :P

    czekam nn :***

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooo jaka ładna sukienka :D Ogółem to wszystkie ładne ;P
    Uhuhuh James to zboczony,przystojny,umięśniony i szybko trzeźwiejący chłopak :D Też tak chce ... Niech mi zdradzi jak on to robi, a może skorzystam z jego rad.
    P.s. Jeżeli będziesz miała ochotęprzeczytaćmojego nowego blogatozapraszam :) http://cuz-everything-sounds-so-differently.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. OO jaka śliczna sukienka. James jesy sliczny. Dawaj nn. Teraz nie ma adersu na moimblogu cher-lloyd-and-big-time-rush.blogspot.com tylko jest swagger-jagger-and-big-time-rush.blogspot.com <----------------------------------------------- na ten wchodzić

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka jest śliczna. Rozdział super i czekam nn :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna sukienka *__* Rozdział zarąbisty! Czekam na nn ;** Ps.: Zapraszam do mnie na nowy rozdział ;** ---> http://big-time-rush-epic-opowiadanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietny rozdzial a sukienka zajebista! :D Tez chce taka... ;p Juz sie nie moge doczekac ich slubu! :D Bedzie tak pieknie, juz sb to wyobrazam *.* Poprosze szybko nn! ;)
    P.S. Zapraszam na nowy rozdzial do mnie;
    http://big-time-rush-lovestory-4ever-bypaula.blogspot.com/2013/03/rozdzia-18-zakwasy-i-o-lol.html?m=1

    OdpowiedzUsuń