wtorek, 23 kwietnia 2013

KONKURS - WAŻNY WIĘC NIE OMIJAĆ XD

No witam :) Zaraz zabieram się za pisanie nowego rozdziału ale nwm czy dziś skończę.
Co do konkursu. Kto chce byś sławny w mojej klasie? XD Otóż to jest bardziej prośba niż konkurs. Więc na któregoś maja musze zarecytować przed calą klasą jakiś wiersz, a że to nie musi być jakiś wiersz sławnego pisaża których nie nawidze to wpadłam na ten o to pomysł: Wymyślcie jakiś wiersz dotyczący życia codziennego, zabawy ogółem temat dowolny ale żeby nie było w nim jakiś sławnych ludzi (BTR odpada bo pani mi łeb ukręci). Wiersze wysyłajcie na mojego maila ( Nicole.Rusher1@gmail.com ). Wybiore trzy najlepsze wiersze. Wiersz, który zajmnie pierwsze mniejsce zostanie wyrecytowany, a autorki tych trzech najlepszych wierszy dostaną jakąś nagrodę, którą jeszcze wymyśle :)
Prosze przysyłajcie wiersze bo ja mam pustke w głowie. Nie mogę dostać kolejnej 1 z polaka. I tak mi 3 wtchodzi, a z wszystkich innych przedmiotów mam 4, 5. PLOOSEEE.

Papatki
Nicole;**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz