wtorek, 18 września 2012

Sorki

He, ostatnio miałam zrobić taką zakładkę w stylu ,,czytam i polecam". Niestety nie dość, że jestem w trakcie przeprowadzki to jeszcze musze pisać do was z laptopa taty, bo mój (na którym miałam wszysztkie zakładki do stron z blogami o BTR, których poprostu trudno dla mnie jeszcze raz odnależć w necie) zdechł ze starości. Podejżewam jednak, że mój ojciec go popsuł. Dziś oddaje mojego laptopa dziadkowi, który spróbuje go naprawić. Narazie będę pisała z laptopa ojca, a jak on wyjedzie, a mój nie zostanie jeszcze naprawiony to będę musiała pisać od babci z laptopa. Muszę namówić kogoś z rodziny żeby mi na urodziny kupił nowego laptopka :). Wracając do tematu zakładkę ,,czytam i polecam" założę od razu jak znajdę lub odzyskam z mojego laptopa wszystkie linki do stron.

3 komentarze:

  1. Nie ma sprawy. Ale żeś sie wczoraj rozpędziła z tymi rozdziałami.. I dobrze XD
    Ps to jest adres mojego bloga jakby ci się przydał:
    nina-rusherka-btr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieje, że uwzględnisz również mojego bloga :) http://big-time-rush-epic-opowiadanie.blog.onet.pl/ Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twojego i Niny Rusherki bloga na pewno uwzględnie tylko chcę najpierw znaleść wszystkie, które chciałam dodac i dopiero potem zrobić tą zakładkę.

      Usuń